~S.A.H.A.B.A.T~


dear S.A.H.A.B.A.T,


In the name of ALLAH, the Most Beneficent, the Most Merciful

SAHABAT 
BY : NAJWA LATIF 


Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
Sahabatku.


SAHABAT, 
andai diri ini pernah melukakan hati kalian
andai diri ini pernah sakitkan hati kalian
andai diri ini pernah mengatakan yang buruk tentang kalian
andai diri ini tiada saat kalian dalam kesusahan
andai diri ini pernah buat kalian rasa jauh
andai diri ini tidak mampu menjadi seorang sahabat buat kalian
MAAFKANLAH diri ini yang penuh dengan kesilapan
MAAFKAN diri ini kerna tidak mampu menjadi seorang sahabat yang kalian banggakan
MAAFKAN diri ini kerna tiada ketika kalian susah atau senang 
MAAFKANLAH diri ini


SAHABAT
andai kau tahu betapa aku sangat menyayangimu
andai kau tahu aku sentiasa ingin bersamamu kala suka atau duka
andai kau tahu apa yang aku rasa ketika bersamamu
andai kau tahu aku ingin selalu mendengar masalahmu
aku selalu ingin menjadi pelindungmu walaupun aku tahu aku bukan sesiapa pun
andai kau tahu aku selalu ingin kau tersenyum bahagia
aku selalu ingin sahabat-sahabatku gembira

SAHABAT
TIADA bukan bermaksud melupakan
JAUH bukan bermaksud benci
HILANG bukan bermaksud tidak sayang


SAHABAT
tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan 
walaupun MAUT menjadi noktahnya
kerna seorang SAHABAT itu terlalu ISTIMEWA dalam
 doa saudaranya yang lain biarpun tanpa bayangnya

SAHABAT
aku nak kalian tahu aku sangat sayangkan kalian
aku nak kalian tahu walaupun aku jauh kalian tetap dalam ingatan aku 
aku nak kalian tahu yang aku bahagia kalau kalian bahagia
aku nak kalian tahu kebahgiaan kalian lagi penting 
aku nak kalian tahu walaupun mulut aku ni jahat 
selalu marah atau bebel atau bergurau kasar,
tapi aku sayang sangat kat kalian
aku nak kalian tahu kalau kita berselisihan faham
 atau tidak bersependapat sekalipun, kalian tetap 
SAHABAT aku dunia dan akhirat
aku nak kalian tahu andai diri ini dipanggil ILLAHI 
kalian tetap berada dalam hati aku

SAHABAT


SAHABAT
semoga persahabatan ini kekal hingga ke syurga 
andai diri ini pergi dulu maafkan aku atas segala kesilapanku 
terima ksaih kerana menjadi sahabat ku
terima kasih kerana berada disamping ku
terima kasih kerana menerima aku sebagai sahabatmu
aku akan selalu merindui kalian semua 
terima kasih atas persahabatan yang dibina
aku sayang korang kerana ALLAH

YA ALLAH,
 selamatkan sahabat -sahabatku di dunia dan akhirat
permudahkanlah urusan mereka 
lindungilah mereka
kekalkanlah persahabatan ini hingga ke syurga MU
limpahilah rahmat atas persahabatan kami ini 
bahagiakanlah mereka 
AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN 







SAHABAT BY AIZAT :'(


all good thing comes from ALLAH, and all the bad thing comes from myself

STRIVE FOR JANNAH
MUJAHADAH ITU PAHIT KERNA SYURGA ITU MANIS  

Comments

Popular posts from this blog

~ M.A.T.I. I.T.U. P.A.S.T.I ~

MY GOAL ~ JANNAH

H.U.S.N.U.Z.O.N