ALHAMDULILLAH



dear CAROTID SINUS,



~"If things are happening according to your wish, you're lucky. But if they are not, then you're very lucky because they're happening according to Allah's wish." ~ 

ALHAMDULILLAH, THANK YOU ALLAH 

all have been answered just now, 
aku bersyukur sgt2 ya ALLAH atas kjayaan yang tlh ENGKAU berikan 
alhamdulillah aku lulus dalam exam ku for 1 year as medical student, 
bg aku ianya seperti mimpi, TETAPI 
ALLAH lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya

bertambah2lah rasa malu kita pada Tuhan... 
bertambah2lah rasa sayang kita pada Tuhan...
bertambah2 takut utk buat dosa pada Tuhan...
bertambah2 sedih kalau2 kita makin lupa dan lalai dari ingat Tuhan.

dalam kegembiraanku ni tersingkap stu kesdihan 
bila mengenangkan sahabat aku yang diduga, 
YA ALLAH, KAU permudahkan dugaan bg sahabat2 ku ini,
KAU  lindungila mereka ya ALLAH 




last but not least,
 alhamdulillah aku sudah habis as 1 year medical student 
 ~ GOODBYE 1ST YEAR, WELCOME 2ND YEAR ~




Comments

Popular posts from this blog

~ M.A.T.I. I.T.U. P.A.S.T.I ~

MY GOAL ~ JANNAH

H.U.S.N.U.Z.O.N